Як ми вимкнули 99% рекламних кампаній і отримали найвищий профіт!

Клієнт: Інтернет-магазин побутової техніки і електроніки
Результати в цифрах з 01.09.20 - 31.12.20
Покази
9 940 973
Переходи
131 425
Середній CTR
1,32%
Середня ціна
переходу
₴1,03
Кількість
лідів
1 941
Вартість
ліда
₴69,77
Як виконувалась робота над проектом
Вихідний стан реклами клієнта

Історія почалася з того, що зі мною зв’язалася маркетолог даного інтернет-магазину і озвучила проблему, що ніяк не виходить вийти на кількісний і якісний рівень замовлень для інтернет-магазину.

Я оцінив якість сайту і діючі рекламні кампанії. Сайт був високого рівня, були знижки на товари, програми лояльності, асортимент 60 000+ товарів. Сайт був адаптивним і відмінно виглядав на всіх пристроях. Це був великий плюс, так як тенденції йдуть до того, що в недалекому майбутньому відвідувачі сайту зі смартфонів досягнуть показника в 95% від загальної кількості. Розумієте до чого я веду? Вкрай важливо, щоб мобільна версія сайту була добре продумана і швидко працювала.

Що стосується реклами, скажу так, налаштувати можна було краще, але і не все так погано було до мене)). Про це буде пізніше. Найголовніше – у клієнта був бюджет на рекламу багатьох категорій товарів, зрозуміло, що витрачати його потрібно було з максимальною ефективністю. Витрати були в 100 000 грн в місяць, середня вартість ліда близько 400-500 грн.

Google Analytics, був налаштований не до кінця, чесно кажучи навіть і не пам’ятаю як було, але точно пам’ятаю, що відстеження дзвінків не було налагоджено.

Моя пропозиція для клієнта

Як я говорив вище, можна було налаштувати рекламу краще, власне це я і зробив. Були налаштовані пошукові кампанії, класичний ремаркетинг, динамічний ремаркетинг, кампанії в Gmail, динамічні пошукові кампанії. У роботу були взяті самі рентабельні категорії товарів. Але, як виявилося не все так просто як здавалося. Витрачати стали більше, трафіку на сайті стало більше, конверсій теж стало більше, але не кратне збільшення витратам і це звичайно ж засмучувало. Так тривало перший місяць, в більшій мірі це був збір статистики для подальшої оптимізації реклами.

Після першого місяця роботи ми з клієнтом вирішили підключити трубку зворотного дзвінка для відстеження джерела частини дзвінків. Якщо по чесному, це потрібно було зробити відразу, ще до запуску реклами і використовувати динамічний коллтрекінг. Але все-таки це платний інструмент і клієнтові потрібно деякий час щоб “дозріти” на це. В даному випадку коллтрекінг так і не підключили. Але не суть …

В результаті були налаштовані наступні типи конверсій:

  • Замовлення через кошик
  • Замовлення в 1 клік
  • Зворотній дзвінок в шапці сайту
  • Зворотній дзвінок, окрема трубка
  • Пару конверсій з кошика

Після налаштування відстеження максимальної кількості корисних дій, іншими словами – лідів, статистика покращилася. Лідів стало більше і вони стали дешевші.

І тут … .. Бінго! Google дав можливість налаштовувати кампанії Google Shopping в Україні. Чим я і скористався в ту же мить.

Досягнутий результат

В результаті у нас в роботі залишилася 1 кампанія з 98. І як ви думаєте, що це за кампанія? Звичайно Google Shopping. Але і її можна оптимізувати з урахуванням рентабельності інвестицій, але для цього потрібно налаштувати електронну комерцію. Цього поки ми не зробили, але результати вже радують.

Кількість лидов – 1941
Середня вартість ліда – 69,77 грн

 

Бажаєте отримати високоефективні і рентабельні рекламні кампанії? Звертайтесь до мене за консультацією і ми разом будемо виводити ваш бізнес на інший рівень!

P.S. Отриманий результат індивідуальний і залежить від багатьох факторів.