Вартість ліда нижче на 53%, а кількість лідів більше на 106% всього за 2 місяці роботи

Клієнт: Магазин з продажу техніки Apple у Києві
Результати в цифрах
Покази
3 748 061
Переходи
104 493
Середній CTR
1,43%
Середня ціна
переходу
₴1,61
Кількість
лідів
341
Вартість
ліда
₴438
Як виконувалась робота над проектом
Вихідний стан реклами клієнта

Кожна співпраця з клієнтом починається з оцінки поточної ситуації по роботі рекламних кампаній і визначення цілей рекламних кампаній.

Так було і з даним клієнтом. Клієнт має 3 фізичних магазина техніки Apple в Києві, також є інтернет-магазин. Основне завдання: підняти рівень продажів інтернет-магазину і збільшити рентабельність інвестицій в рекламу.

Якщо описати цифрами ситуацію до початку наших робіт, а це був вересень 2020 року, то вона виглядала таким чином:

Кількість лідів – 165

Середня вартість ліда – 936 грн

В даному випадку ліди це – дзвінки, зворотні дзвінки, замовлення через кошик.

Безумовно клієнту хотілося більше і дешевше лідів.

 

Моя пропозиція для клієнта

Після оцінки рекламного аккаунта було прийнято рішення налаштувати ряд пошукових кампаній по самим основним цільовим запитам, які включають в себе транзакційні запити, такі як “купити”, “ціна”, “замовити” і т.д. У роботу були взяті всі категорії товарів актуальні на момент початку співпраці.

Структура рекламного аккаунта вийшла такою: 1 категорія товарів = 1 кампанія. Також було прийнято рішення налаштувати торгові і smart торгові кампанії, а цей інструмент must have для будь-якого інтернет-магазину. Але так як були деякі труднощі з внесенням змін на сайті і в фід товарів довелося почекати з запуском товарної реклами.

І ще, потрібно було попрацювати з різними маркетинговими інструментами – впровадили знижки на товари, безкоштовну доставку товарів та інші плюшки для потенційних клієнтів.

Досягнутий результат

Після впровадження змін та запуску Торгових кампаній пройшло майже 2 місяці і ми отримали перші результати які ще можна оптимізувати і оптимізувати, але вийшло теж непогано і як то кажуть “результат на обличчя”.

Кількість лідів – 341

Середня вартість ліда – 438 грн.

Динаміка змін така: кількість лідів збільшилася на 106%, а вартість ліда знизилася на 53%

 

Бажаєте отримати високоефективні і рентабельні рекламні кампанії? Звертайтесь до мене за консультацією і ми разом будемо виводити ваш бізнес на інший рівень!

P.S. Отриманий результат індивідуальний і залежить від багатьох факторів.