Як нам вдалося знизити вартість ліда в 4 рази в висококонкурентній ніші з вивчення іноземних мов

Клієнт: Школа іноземних мов і Одесі
Результати в цифрах
Покази
525 740
Переходи
19 452
Середній CTR
3,7%
Середня ціна
переходу
₴1,61
Кількість
лідів
148
Вартість
ліда
₴212
Як виконувалась робота над проектом
Вихідний стан реклами клієнта

Після проведення аналізу рекламного аккаунту клієнта виявилося, що клієнт не використовує на повну потужність можливості реклами в Гугл. Було налаштовано кілька кампаній в пошуковій мережі, вони в принципі давали цільовий трафік, але цей трафік не конвертувався в звернення в потрібній кількості. Якість налаштування кампаній була нижчою за середню, кампанії не були структуровані, кількість ключових слів була мінімальною.

Більш того, клієнт не відстежував конверсії в Гугл Аналітікс і не знав реальної вартості дзвінка або заявки за допомогою реклами. За фактом клієнт бачив реальні витрати на рекламу і рахував кількість дзвінків щодня. Такий спосіб підрахунку є приблизними, дані виходять неточні, але навіть такий спосіб підрахунку вже хороший знак для подальших дій.

Середня вартість конверсії (Ліда) була близько 1000 грн

Моя пропозиція для клієнта

Після швидких і продуктивних переговорів з клієнтом було прийнято рішення переналаштувати всі кампанії з нуля з максимальним підбором і сегментацією ключових запитів за напрямками мов, яким навчають в школі, а саме:

  • англійська
  • німецька
  • італійська
  • французька
  • навчання по скайпу іноземних мов

Також був налаштований Ремаркетинг в Медійній мережі, кілька кампаній в КМС з різними таргетингами і брендова рекламна кампанія в YouTube.

Обов’язковою кроком було налаштування відстеження конверсій в Гугл Аналітікс і установка на сайт динамічного колтрекінга для визначення джерела дзвінків. Налаштовані були такі конверсії: Цільовий дзвінок, Зворотній дзвінок, Звернення в чат.

Після місячного тесту нових кампаній ми отримали певні результати які були кращі ніж до початку співпраці, але як завжди хотілося більше лідів і дешевше. Далі ми вирішили продовжити тест, але при цьому оптимізувати сторінки сайту для отримання більшого числа конверсій. Разом з клієнтом пропрацювали унікальну торгову пропозицію (УТП) і різні тригери для збільшення зверненьня клієнтів. Паралельно проводилася оптимізація діючих кампаній.

Досягнутий результат

Весь процес оптимізації реклами, впровадження змін на сторінках сайту і тесту гіпотез зайняв повні 6 місяців. Процес досить довгий, але і результат почав радувати клієнта приємними цифрами, не буду приховувати, але мене теж дуже порадував. Ми з клієнтом змогли досягти зниження вартості конверсії в 4 рази. По суті це не кінцевий результат і завжди є, що поліпшити, але це вже окрема історія. Отже, було отримано:

Конверсії по останньому кліку з джерела Google Ads

  • Чат JivoSite – 101 конверсія
  • Все звонки Binotel – 36 конверсій
  • Обратный звонок Binotel – 11 конверсій
  • Всего – 148 конверсій
  • Средняя стоимость конверсии – 211 грн

Бажаєте отримати високоефективні і рентабельні рекламні кампанії? Звертайтесь до мене за консультацією і ми разом будемо виводити ваш бізнес на інший рівень!

P.S. Отриманий результат індивідуальний і залежить від багатьох факторів.